FBC Lerum
Pojkar 2009
Camp endorfin 2021-09-11/12

Fler bilder (+9) >>
Bild 1-4 träning lördag morgon, bild 6-9 träning vid lunch med Oscar och Ludvig från FBC A-lag,bild 11-15 teamaktivitet lördag kväll, bild 16-17 teori (nu va vi trötta), bild 18-19 sista träningen.

Det blev minst lika lyckat som förra året!

Träning, match mot Floda, A-lagsspelare som kom och hälsade på, god mat, teori, lite häng, teamaktiviteter och snacks.

Vad mer kan man begära för ett lyckat läger?

Vi fick även lära oss vem Zeb Macahan var!

Vi ledare i p09 vill tacka:

FBC Lerum, Jimmy Wollberg och hans kockgäng, Floda IBK p09, föreningsdomarna Kalle och Erik, A-lagsspelarna ludvig och Oskar.

Extraträning i Arenan 2020-11-14.

Fler bilder (+9) >>
21 glada grabbar kom till denna extraträningen tillsammans med 3 ledare. Teknikbana, passning, spel utan mål och skott. Ursäkta bildkvaliteten.

Camp Endorfin på hemmaplan (2020-08-29/30).
Vi tränare i P09 vill tacka för en finfin helg. Hoppas att alla barnen tycker detsamma.
Våra underbara, tålmodiga, spralliga grabbar har varit superduktiga.
Vi tränare har lärt oss att vi skall förklara bättre och lyssna på er barn mer, för ni har ju så många bra ideer.
Vi skall inte prata på samma gång och vi har även lärt känna varandra bättre.

Vill även tacka Jimmy Wollbert och hans kockgäng för den fantastiska maten.

/ledarna P09
Camp Endorfin på hemmaplan, söndag eftermiddag (2020-08-30).
Brännboll (Knappekulla). Teamaktivitet nr:2, denna gång utomhus.

Camp Endorfin på hemmaplan, söndag förmiddag (2020-08-30).
Divisionsspel (Arenan), tre planer. 3-manna. Vann man så blev man uppflyttad en division och tvärtom om det gick sämre.

Camp Endorfin på hemmaplan, lördag eftermiddag Teamaktiviteter (2020-08-29).

Fler bilder (+21) >>
Lördag kväll tillbringade vi i Rydsbergshallen med aktiviteter för att lära känna varandra ännu bättre.

Camp Endorfin på hemmaplan, lördag förmiddag (2020-08-29).
Första träningen på lördagen i Hjällsnäshallen. Grymma killar.

Uteträning i Stenkullen 2020-04-07
Vi tränade utomhus för att inte smitta varandra med influensan. Vi hade bra väder och killarna kämpade bra. Det roligaste idag va när vi rullade däck :-) Klicka på någon av bilderna för bildspel.

Torsdagsträning i knappekulla 2020-01-23.
Vi har börjat träna i Knappekullas idrottshall på torsdagar mellan 17-18:00. Då fokuserar vi på teknik och koordination.

Söndag 2019-12-08 Träning, Pizza på Ferrari, Derbymatch mot Floda.
A-lagspelare presenterade sig. Pizza på Ferrari. Derbymatch mot Floda. Dagen avslutades med att killarna fick fira segern i omklädningsrummet med A laget. Tack att ni bjöd in killarna till en superdag

Träning i Vattenpalatset 2019-03-03.
Genomgång före övning.