Lerum Utveckling HJ
Praktisk information
Före första match ska alla lag anmäla sig i sekretariatet i hallen. Detta för att få information om ev ändringar. Fullständig laguppställning dvs alla namn på spelare som någon gång spelar i laget under cupen skall lämnas in till sekretariatet före lagets första match. Laguppställningen ska även innehålla spelarnas nr på reservstället.

Laguppställningen skriver ni i det dokument som skickas till er tillsammans med ett informationsbrev ca 1 vecka innan cupstart.

OBS! Egna uppvärmningsbollar medtages. Uppvärmning inomhus endast direkt före match på spelplan i mån av tid. Allt bollspel i korridorer och Arena foajé är förbjudet!

I hallen finns en café med stort utbud av fika, smörgåsar, frukt och annat gott. Man kan också köpa korv och hamburgare i vår grill på utsidan. Spelarna och ledarna får handla hamburgare och dricka till reducerat pris ifall man anmäler antalet i förväg. Mer information om detta får ni i det brev som skickas till er innan cupen.

Vi ordnar också en trevligt lotteri med jätte fina priser. Passa på;  köp en lott och hoppas att turen är med er!