Domare

För de högre pantameraserierna och seniorlagen så tillsätter förbundet domarna.

Om domarna ej är på plats till matchstart, börja med att försöka kontakta domaren. Får ni ej tag i domaren så kontaktar ni förbundets journummer.

På blå och grön nivå så tillsätter föreningen egna föreningsdomare.
Om domarna ej är på plats till matchstart, börja med att försöka kontakta domarna. Får ni ej tag i domarna så kom överens med motståndarlaget om föräldrar eller ledare som dömer matchen och rapportera incidenten till office@fbclerum.se

Samtliga domarna får sitt arvode betalt via IBIS, inga domarkvitton eller kontanter behövs.